Energy10 Mobile til Windows
Hvad er Energy10 Mobile
Foretag dine bygningsregistreringer offline på din mobile enhed – og få alle detaljerne med hjem i Energy10
Energy10 Mobile er en direkte forlængelse af Energy10 til virksomheder, der vil øge hastigheden af indtastningen, forkorte vejen fra opmåling til endeligt energimærke samt få kvalitets-sikrende feedback allerede ude i ejendommen.
Formålet er at digitalisere bygningsregistreringen direkte på adressen, så man undgår at indtaste opmålingerne manuelt senere, kan tilknytte foto til sagen med det samme og samtidig få intelligente tilbagemeldinger fra det digitale kvalitetssikringssystem – så man ikke glemmer at få vigtige detaljer med hjem.
Offline på Windows-tablets eller bærbar
Energy10 Mobile kan køre på selv de mest afsidesliggende steder, da det er lavet til offline brug. Indtastningerne kan foretages hvor som helst, og kan uploades til Energy10, så snart du kommer i nærheden af en internetforbindelse igen.
Energy10 Mobile kører på en Windows-tablets som fx Surface og kan anvendes med både touch og pen, og kan også modtage målinger fra afstandsmålere. Men man kan også nemt anvende sin bærbare computer til indtastningerne.
App’en er lavet til at være nem at håndtere med én hånd under ikke-optimale lysforhold med store knapper og tydelig kontrast.
Fra ordre til energimærke
Det er muligt at påbegynde indtastningen af sagen allerede hjemme på kontoret, når ordren bliver oprettet, og herefter sende sagen til den mobile enhed – fx direkte til dine medarbejdere ude i marken. Det kan være alt fra blot de grundlæggende informationer fra BBR over indtastede bygningsdele til hele foruddefinerede sagsskabeloner.
Du får naturligvis også alle Energy10s skabeloner med ud på enheden, og hvis du har oprettet egne skabeloner, kommer disse også med.
Dokumentation og kvalitetssikring
Noget af det mest tidsbesparende man kan gøre i forbindelse med energimærkning, er at få alle registreringerne med hjem i første forsøg. Energy10 Mobile giver løbende feedback på de indtastede informationer og hjælper med at spotte fejlregistreringer samt manglende registreringer.
Hvis din virksomhed oplever kvalitetsproblemer på særlige områder, er det muligt at få tilføjet skræddersyede valideringer, som kan styres helt ned på konsulentniveau, og som vil gøre opmærksom på problemet inden ejendommen forlades.
Samtidig er det vigtigt at have dokumentationen i orden – både til den interne kontrol og til den eksterne. Dette gøres nemt med mulighed for fotodokumentation knyttet direkte til sagen samt noter på alle niveauer, som senere kan findes frem i web-udgaven.
Fandt du ikke dit svar?
Så kontakt os på 7022 9310 eller support@nrgisystems.dk.